آموزش بایننس اسپات قسمت 6 : نحوه ترید با سیگنال و خرید پله ای

در این قسمت از سری آموزش بایننس می خواهیم شما را با نحوه خرید کردن سیگنال، استراتژی خرید پله ای و نحوه استفاده از سیگنال بایننس اسپات آشنا کنیم.

فرض کنید سیگنالی که از طریق اشتراک دریافت کرده اید به صورت زیر است. (سیگنال CHR/BTC ارز پایه بیت کوین با آلت کوین CHR)

حال برای خرید این سیگنال باید آن را در قسمت سمت راست بالای صفحه ترید وارد کنید.

بر روی ارز کلیک می کنید تا اطلاعات مربوط به سیگنال نماش داده شود. همانطور که مشاهده می کنید در مقابل نام سیگنال 5x قرار دارد این به چه معنا است، یعنی اگر حساب شما وریفای شده باشد می توانید به کمک مارجین با لوریج 5x  ترید خود را انجام دهید، در صورتی که حساب شما وریفای شده نباشد می توانید از سیگنال های لوریجی که در اشتراک VIP بایننس فیوچرز معرفی می شوند استفاده کنید.

برای خرید ابتدا باید قیمت مارکت را چک کنید، در حال حاضر قیمت بر روی 576 قرار دارد، سیگنال بایننس اسپات به ما پیشنهاد کرده است تا مبلغ 592 خرید را انجام دهیم، این رقم به این معنا نیست که حتما باید بر روی آن خرید انجام داد حوالی این مبلغ و تا زمانی که به اولین Target نرسیده است نیز می توانید وارد سیگنال شوید.

همانطور که در قسمت های قبل نیز به آن اشاره کردیم برای ثبت سفارش دو حالت وجود داردLimit و Market که کارمزد در قسمت مارکت بیشتر است به همین دلیل توصیه می کنیم همیشه به صورت Limit خرید را انجام دهید.

بر روی Limit کلیک می کنیم و در قسمت Price قیمتی که می خواهیم وارد سیگنال شویم را وارد می کنیم، آخرین قیمت ثبت شده برای این ارز 576 است، اگر من با قیمت 577 اُردر خود را ثبت کنم به راحتی می توانم این ارز را خریداری کنم.

روش خرید پله ای در بایننس اسپات

یکی از روش های مطمئن کاهش ریسک در بازارهای مالی روش خرید و فروش به صورت پله ای است، که به تمام دوستان پیشنهاد می کنیم از این روش برای خرید و فروش استفاده کنند.

اگر شما می خواهید خریدی انجام دهید نباید بر روی 100 یا 75 درصد از کل سرمایه خرید را انجام دهید، این کار بسیار اشتباه و آماتور گونه است. برای هر سیگنال باید بر روی 10 درصد از کل سرمایه خرید را انجام دهید. ( اگر سرمایه شما کم هست نمی توانید با حجم 10%  خرید کنید حتما باید آن را بیشتر کنید)

حال می خواهیم خریدمان را به روش پله ای ثبت کنیم، 5 % از سرمایه را روی مبلغ 577 خرید می کنیم که این خرید بلافاصله در قسمت order history قابل مشاهده است و 5% بعدی را با قیمت 560 ثبت می کنیم.

اگر سیگنال فیلد شد و اُردر اول یعنی 577 به سمت تارگت نزدیک شد و این میزان را هم رد کرد، order دوم را کنسل می کنید و در قسمت های بعدی آموزش به شما می گوییم که چکار باید انجام دهید. اگر سیگنال از مبلغ 560 یعنی اُردری که ثبت کرده اید کمتر شد باز هم سفارش را کنسل می کنید و یک میانگین بین دو سفارش می گیرد و با مبلغ جدید سفارش را ثبت می کنید.