آموزش بایننس فیوچرز - قسمت 8: Trailing Stoploss

در این قسمت از سری آموزشی بایننس فیوچرز با نحوه تریل کردن استاپ لاس (Trailing Stoploss) و بستن پوزیشن در این صرافی آشنا خواهید شد.

دوستان فرض کنید تارگت ها را ست کرده اید اگر سیگنال شما لانگ باشد باید بر روی sell کلیک کنید و استاپ لیمیت و استاپ مارکت را نیز ست کرده اید.

زمانی که تارگت اول خورده و سود تارگت کسب شده باشد، باید استاپ لیمیت و استاپ مارکت حذف شود و دوباره یک پله بالاتر ست شود ( بسته به استراتژی که دارید این کار انجام می شود). بسته به تعداد تارگت ها این روند ادامه پیدا می کند.

اگر در کانال اعلام شود که باید اُردی بسته شود ( به هر دلیلی) شما باید اُرد جدیدی با 100درصد سرمایه و با قیمت حال حاضر مارکت ست کنید در اینجا پوزیشن بلافاصله بسته می شود و اُردرهای اضافی نیز کنسل می شود.

در این سری آموزشی تمام نکات مربوط به آموزش بایننس فیوچرز گفته شد، برای کسب مهارت بیشتر به شما توصیه می کنیم فیلم های آموزشی را چندین بار ببینید و بر روی سیگنال هایی که در کانال VIP پیشنهاد می شود درمبالغ کم اجرا کنید تا مهارت کافی را کسب کنید. در صورت داشتن سوال می توانید به آی دی تلگرام @BST_Support پیام دهید تا پاسخ را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.