آموزش بایننس فیوچرز - قسمت 6: مدیریت سرمایه و خرید پله ای

در این قسمت از آموزش بایننس فیوچرز قصد داریم نحوه مدیریت سرمایه و خرید پله ای را با استفاده از Limit و همچنین با نحوه استفاده از سیگنال بایننس فیوچرز آشنا خواهید شد. 

همان طور که اطلاع دارید در آموزش های قبل در مورد انواع استراتژی ها و پوزیشن های لوریج صحبت کردیم. در این قسمت می خواهیم یک پوزیشن را به صورت عملی اجرا کنیم. سیگنالی که می خواهیم بررسی کنیم، سیگنال شورت از کانال Scalp، بست سیگنال می باشد.

سیگنال پیشنهادی

آشنایی با سیگنال بایننس فیوچرز

نام ارز BTCUSDT است، یعنی شما باید این ارز را در صفحه بایننس فیوچرز انتخاب کنید، بعد از انتخاب چارت مربوط به بیت کوین به شما نمایش داده می شود.

نام صرافی که می خواهید در آن ترید را انجام دهید بایننس فیوچرز است.

Short at به شما این اطلاع را می دهد که پوزیشن شما از نوع شورت است و دارای سه پله، 12292- 12367 و 12442 می باشد.

پله اول به تارگت نزدیک است و هر چه پله بالاتر می رود به استاپ لاس نزدیک تر می شود.

چرا باید خرید پله ای انجام دهید: به این دلیل که وقتی شما کل پول را وارد کنید سود کمتری نسبت به افرادی که از دو پله دیگر کسب می کنند می برید.

نحوه خرید ارز با توجه به سیگنال پیشنهادی

برای ست کردن این سیگنال ابتدا ارز را پیدا می کنیم. گزینه لیمیت را می زنید و Price را برروی 12292 قرار می دهیم ( اعدادی که در اینجا وارد می کنید مربوط به سیگنال است، اگر زمانی بخواهید پوزیشن را به صورت زنده باز کنید از اعداد حال حاضر مارکت باید استفاده کنید و از پوزیشن مارکت استفاده نمی کنید)

سیگنالی که در اینجا پیشنهاد شده است، از نوع اسکالپ است که باید بر روی لوریج 125x قرار گیرد. البته هر کس با توجه به ریسک پذیری می تواند اهرم را تغییر دهد. در اینجا از لوریج کراس باید استفاده شود زیرا حداکثر سود را از آن کسب می کند و با لیکوئید فاصله زیادی دارد.

برای هر سیگنال 5% از سرمایه را باید استفاده کنید و این 5% باید بین پله های سیگنال پخش شود. 3%بر روی پله اول قرار می دهیم و دکمه Sell/Short را کلیک می کنیم. در قسمت open order اُردر ثبت شده مشاهده می شود. حواستان به این نکته باشد که تیک Reduce only زده نشده باشد.

حال برای ست کردن اُردر دوم Price بر روی 12367 قرار می دهیم و 1% از سرمایه را استفاده می کنیم و بر روی دکمه Sell/Short کلیک می کنیم.

پله بعدی 12442 و سرمایه نیز بر روی 1% قرار می گیرد و دکمه Short زده می شود و سه اُردر را در قست Open Order به صورت پله ای می توانید مشاهده کنید.

در آموزش بعد فروش پله ای را به صورت کامل خدمت عزیزان آموزش می دهیم.